Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

 » News » War vs. [ERAS]

War vs. [ERAS]

2 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1War vs. [ERAS] Empty War vs. [ERAS] Fri Jan 15, 2010 11:56 pm

Suren

Suren

[S4M*] Scream 4 Mercy

[S4M*]Suren-6
[S4M*]bone-thug
[S4M*]ithilien
[S4M*]JIHADpower
[S4M*]AllahPWNS


vs.

[ERAS] Erasmiaans Gymnasium

[ERAS]OneFiveEight_
[ERAS]siebrenveraart
[ERAS]douwek
[ERAS]xxIntimateKillerxx
[ERAS]RedWhitePoison

Map 1
Scrapyard - Domination

Ronde 1:


Het begon als een chaos. Er kwamen regelmatig mensen bij die niet meededen en er was veel onduidelijkheid over de teams. Maarja, wat de rest volgens mij niet heeft gemerkt, maar ik dus wel, was dat we op het begin 2 domination points hadden genomen terwijl velen nog aan het uitvogelen waren bij welk team ze moesten. We focusten ons vooral op A en C, en C hadden wij meestal. We werden ook een paar keer gedomineerd. Uiteindelijk hadden we door het ophef aan het begin van de ronde gewonnen met 200-196. Very lucky.



[S4M*]200-[Eras]196
MVP: Claim it


Ronde 2:

Deze ronde begon heel slecht. We konden niks vasthouden en we kregen ook 2 choppergunners om onze oren. In alle drie de ronden hebben wij volgens mij maar 1x predator-missile gehad, en die was van Axel. Nouja, we verloren deze ronde met ongeveer 200-160, en ze waren duidelijk beter.


[[ERAS]200-[S4M*]160
MVP: Claim it


Ronde 3:

Onze beste ronde vind ik. Geen problemen, er werd heel goed verdedigd, en ook heel goed aangevallen. Ook was er een zeer goede communicatie. Ondanks dat focusten zij zich opnieuw op kills en zaten ze de hele tijd te campen, wat het moeilijk maakte voor ons. Maar toch; petje af.


[S4M*]200-[ERAS]192

MVP: Claim it


Al met al ben ik redelijk tevreden over deze war. Ik vind wel dat we morgen / zondag nog samen moeten spelen in party's om aan elkaar gewend te raken. Ik vond het ook jammer dat Jonathan er niet was, ik had hem wel verwacht om eerlijk te zijn.

https://scream4mercy.actieforum.com

2War vs. [ERAS] Empty Re: War vs. [ERAS] Tue Feb 02, 2010 2:07 pm

GioveNn

GioveNn

Goed warverslag, het zou natuurlijk leuker zijn moest er een screen van het einde zijn, mja aangezien het op PS3 is kan dat niet :/

Wat ik ook zou aanraden is dat de killstreaks van mensen aangepast zijn aan elkaar want jzei iets over een predator, in een war is het altijd handig dat toch iemand UAV en een UAV-jammer heeft, ik weet niet of dit ook zo is maar ik zeg het gewoon Smile

wat ik bij domination zeker nodig vind is het samen overnemen van een punt, zo kanj vlugger campers overwinnen zeker als 1 lid flashbangs en stuns gooit en de rest rushed, iemand die pushed ( LMG en RPG ) is handig voor campers Very Happy

ik zit in de les atm, verveel me en dacht kga ki wa zeggn Very Happy dit is niet als verbetering bedoelt ofzo gewoon wat in mijn ogen beste lijkt voor domination

Voor de rest kijk ik er naar uit om ook eens in de line-up te staan bounce

3War vs. [ERAS] Empty Re: War vs. [ERAS] Tue Feb 02, 2010 6:00 pm

Suren

Suren

Haha mooi geprobeerd. Helaas mag je geen kill-streaks, geen LMG's en geen Launchers gebruiken Razz Stuns trouwens ook niet lol. Dit was een oefenwar, vandaar. Verder moet ik nog wachten wat de rest van je vindt, van mij mag je er natuurlijk in anders had ik je niet gevraagd Wink

https://scream4mercy.actieforum.com

4War vs. [ERAS] Empty Re: War vs. [ERAS] Tue Feb 02, 2010 8:30 pm

GioveNn

GioveNn

Aha azo Very Happy maar wel ideetjes eh ^^

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

 » News » War vs. [ERAS]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum