Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

ATTENTIE! GROTE SCHOONMAAK!

4 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1ATTENTIE! GROTE SCHOONMAAK! Empty ATTENTIE! GROTE SCHOONMAAK! Fri Feb 19, 2010 10:22 pm

Suren

Suren

Yep, ik heb het weer gedaan. Ik heb teveel members gerecruit. Officieel hebben we nu 17 members, maar ik wil er tussen de 8 en de 10. Dit betekent dat er tussen de 7-9 mensen, helaas, op zoek moeten gaan naar een andere clan. Het spijt me hiervoor. Dus, laat zien wat je kan, want na de war van maandag maak ik [S4M*] bekend. Een andere keuze die ik kon maken was een [S4M*]B-team, maar dat zien we nog wel. Hoe dan ook, doe goed je best, over 3 dagen wordt er over je toekomst bij [S4M*] beslist.

PS; NIEMAND, maar dan ook NIEMAND is veilig voor deze afvalrace. Inclusief de mensen die over tactics gaan, de war captains, de recruiters en de Leaders.



Last edited by Suren on Sun Feb 21, 2010 2:43 pm; edited 1 time in total

https://scream4mercy.actieforum.com

2ATTENTIE! GROTE SCHOONMAAK! Empty Re: ATTENTIE! GROTE SCHOONMAAK! Fri Feb 19, 2010 10:49 pm

Jesse



Hey ik heb pas weer internet over 7 dagen :S

3ATTENTIE! GROTE SCHOONMAAK! Empty Re: ATTENTIE! GROTE SCHOONMAAK! Mon Feb 22, 2010 11:08 am

GioveNn

GioveNn

Suren, ik denk dat het beter is als we maar 1 team houden, een 2de team zal alleen maar leiden tot verlies van kwaliteit van de clan, dat is mijn mening Smile

Mensen die zeker moeten blijven :

Suren-6
Maginator
Revax
Dutchtrooper
killingdutchman
AllahPWNS
JihadPower

en ik denk dat je dan wel een goed warteam hebt Wink
ik zet mezelf er niet tussen omdat ik niet zo egoistisch ben Smile

4ATTENTIE! GROTE SCHOONMAAK! Empty re lijst van mensen die moeten blijven Mon Feb 22, 2010 3:30 pm

Maginator

Maginator

Mensen die zeker moeten blijven :

Suren-6
Maginator
Revax
Dutchtrooper
killingdutchman
bulleterix
giovenn
rover

vind ik

5ATTENTIE! GROTE SCHOONMAAK! Empty Re: ATTENTIE! GROTE SCHOONMAAK! Mon Feb 22, 2010 3:55 pm

Suren

Suren

Ik heb laatst een try-out apply van DutchTrooper bij een andere clan gezien, dus ik neem aan dat hij niet meer speelt.

https://scream4mercy.actieforum.com

6ATTENTIE! GROTE SCHOONMAAK! Empty Re: ATTENTIE! GROTE SCHOONMAAK! Mon Feb 22, 2010 4:23 pm

GioveNn

GioveNn

danku maginator Smile

als dutch weg wilt, dan doet hij wat hij niet laten kan Smile

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum