Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Ngplayer50 zou graag jullie willen versterken!

2 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

Ngplayer50



Naam: Olivier S
PSN: Ngplayer50
Leeftijd: 16 jaartjes
K/D: Cod5: 2.56 Mw2: 2.20
MSN: olivierstrack@hotmail.com
ConsoleGaming.eu account: Ngplayer50
Accuracy: weet ik veel:P ik dacht 20
Gespeelde Games: Begon met de gamecube en toen later Ps2 en nu ps3. Ik heb alle cod's gekocht en alle Fifa's en veel brother in arms en medal of Honor (dus echt een shooter fanaat!
Hoeveel uur speel je per week: Ik zorg voor goede en voldoende bijdrage op een wekelijkse basis...
Kan je met je PS3 opnemen: Ik heb filmpjes gemaakt maar dan allen wel met camara voor mijn 50 inch scherm
Clangeschiedenis: Rising Glory (leader) Team Shockwave, Ground Zero en nog vele andere
Favoriete wapencombinatie en perks: ACR, Stopping power, bling en steady aim
Headset: Tuurlijk!

Wat info over jezelf:

Ik ben Olivier, en ik ben 16 jaar. Woon in Rotterdam (dus echt een feyenoorder!!!!!!!!!!!)
Ik ben single:P en speel al vanaf mijn jongere jaren games (PC & Gamecube)
ZIt in 5 have dus dit jaar helaas eind examen. En ik heb al echt te veel wars gespeelt


Waarom wil je [S4M*] joinen:

Het lijkt me een hele gezellige en leuke clan met veel lol en ook veel skills. Mensen lijken me aardig en het lijkt me een erge active clan! Daarnaast hou ik van een goed en leuk clan verband dus dit is al helemaal een clan voor mij denk iK!


Op wat voor manier zal jij de clan versterken: Laughing

Op het gebied van lol en humor off course maar ook op tactische inzicht en met de benodige skills die ik lever:P:P:P lolllll
Ik hoop julllie te kunnen versterken en zo de wereld met jullie kunnen overheresen

WHOEOEHAHAHAHA

Razz

Suren

Suren

Dit is een grappige jongen, maar ik heb nog niet met hem gespeeld lol. Ik hoop dat hij goed is Wink

Add de volgende mensen:

Suren-6
bone-thug

en de andere members mag je zelf bij "Gebruikerslijst" opzoeken Twisted Evil

https://scream4mercy.actieforum.com

Ngplayer50



Ik zal jullie z s m toevoegen alleen ik heb volgende week allemaal schoolexamens, dus daar gaat alle aandacht heen

Gesalueerd!

Suren

Suren

Ondanks dat deze jongen niet actief is, begrijp ik dat hij schoolexamens heeft. Zodra hij actief wordt wil ik dat iedereen met hem speelt, en dat we dan een oordeel geven.

https://scream4mercy.actieforum.com

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum