Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

XsNiPeZ_oWNaGeX zou graag deze clan willen joinen:)

3 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

Doctor Smokey

Doctor Smokey

Naam:Jaron.
PSN:XsNiPeZ_oWNaGeX
Leeftijd:15
K/D:1.81
MSN:calabahusky@hotmail.com (nog een e-mail uit mijn kindertijd Very Happy)
ConsoleGaming.eu account: Doctor Smokey
Accuracy:23.33%
Gespeelde Games:alle Cod's , timesplitters , james bond Smile
Hoeveel uur speel je per week: ong 45 uur ligt aan huiswerk
Kan je met je PS3 opnemen: wel met een camera voor mijn beeld maar dat is niet zown mooie kwalitijd
Clangeschiedenis:ik heb in 2 clans gezeten DFL en de andere ben ik vergeten Smile
Favoriete wapencombinatie en perks: intervention met scavanger stopping power en steady aim of commando pro , acr met bling stopping power en ninja pro
Headset:nee maar wel van plan binnenkort te kopen

Wat info over jezelf:ik ben Jaron ik ben 15 jaar ik hou van video games en fitnes, ik had 2 maanden geleden een xbox maar omdat ik geen 6 euro per maand wil uitgeven ben ik overgestapt naar de ps3 en ik vind ps3 eerlijk gezegt ook beter, ik speel op alle call of duty's 1-6 met bijna alleen maar snipers ligt ook aan het speltype en welke map.




Waarom wil je [S4M*] joinen:ik zoek een gezeligge clan die niet alleen maar denkt aan winnen maar ook heel gezelig is ik heb al met jullie gespeeld dus ik weet wel ongeveer hoe de clan is




Op wat voor manier zal jij de clan versterken: ik ben een aardig goede speler ik kan op een tactische manier bijv domilition en domination spelen door ergens op een gebouw of op een heuvel jullie rug te dekken met een sniper enz maar ik oordeel daar niet over Razz

Suren

Suren

Deze wil ik erin, hij is echt goed, anders had ik hem niet gevraagd. Voeg toe;

maginator
DutchTrooper
GioveNn

https://scream4mercy.actieforum.com

3XsNiPeZ_oWNaGeX zou graag deze clan willen joinen:) Empty een vraagje Mon Feb 15, 2010 8:14 pm

Doctor Smokey

Doctor Smokey

moet ik hun toevoegen of hun mij?

Suren

Suren

Jij hen haha. Blijf actief op de site he Very Happy Gaat lekker zo.

https://scream4mercy.actieforum.com

5XsNiPeZ_oWNaGeX zou graag deze clan willen joinen:) Empty k :P Mon Feb 15, 2010 8:32 pm

Doctor Smokey

Doctor Smokey

k tuurlijk blijf ik actief op de site Smile

6XsNiPeZ_oWNaGeX zou graag deze clan willen joinen:) Empty toegevoegd Mon Feb 15, 2010 9:14 pm

Doctor Smokey

Doctor Smokey

k ik heb ze toegevoegd wat nu?

7XsNiPeZ_oWNaGeX zou graag deze clan willen joinen:) Empty wat nu? Tue Feb 16, 2010 12:41 am

Maginator

Maginator

nu kan je met de betere van de clan spele Razz

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum